راه اندازی ورژن 4 وب سایت هفت آسیاب

پس از اینکه در خرداد 1399 ورژن 3 وب سایت هفت آسیاب به دلیل نقص فنی و ضعف پشتیبانی هاستینگ “تگرا هاست” بطور کامل حذف شد، ماه ها در حال تلاش بی وقفه بودم تا یک نسخه جامع و کامل برای وب سایت هفت آسیاب راه اندازی کنیم.

بالاخره در روز 1 فروردین 1400 موفق شدم این نسخه را به مرحله اجرا برسانم و از این بابت از تمام شما کاربران و مشتریان گرامی سپاسگذارم چراکه اگر امید و انگیزه و همراهی شما عزیزان نبود، هرگز به اینجا نمی رسیدیم.

ورژن جدید وب سایت هفت آسیاب بصورت پرتال کاربری برنامه نویسی شده به این نحو که کاربران 1 بار در سایت ثبت نام می کنند و به تمام بخش های پرتال اعم از دیجیتال مارکتینگ، آموزشگاه و دوره های آموزشی، وبلاگ، فروشگاه فایل، آپلود سنتر، انجمن عکاسان و بقیه صفحات سایت دسترسی دارند.

این ورژن بر روی سرور اختصاصی و قدرتمند میزبانی می شود و با تهیه سرور های بکاپ و همچنین بکاپ گیری روزانه، می توانم این اطمینان را به شما بدهم که همانند گذشته مشکلی همچون حذف اطلاعات و … وجود نخواهد داشت.

در راه اندازی این نسخه از همکاران عزیزم، جناب آقای علیرضا طیبی بابت طراحی گرافیک قالب، جناب آقای علیرضا سایری بابت همراهی مداوم و کمک در انجام امور مشتریان و همچنین جناب آقای سید حسین بحرینی بابت مشاوره و ایده پردازی در بخش های مهم سایت صمیمانه سپاسگذارم.

کدنویسی و اجرای فرانت و همچنین برنامه نویسی کامل بک اند با زبان asp.net core توسط خودم انجام شده و روز به روز در حال تلاش برای بهتر شدن و افزودن امکانات به این پروژه خواهم بود.

در پایان آرزوی سلامتی و طول عمر برای همه شما کاربران و مشتریان عزیز را دارم.

ارادتمند شما، صادق جعفری

ویدئوی دموی قالب ورژن 4 وب سایت هفت آسیاب
نظرات مطلب