قوانین سفارشات دیجیتال مارکتینگ

در زمان ثبت سفارش در بخش دیجیتال مارکتینگ هفت آسیاب، گزینه ای وجود دارد با عنوان "قوانین را خواندم و قبول دارم" که باید حتما تایید کنید و در غیر این صورت سفارش شما ثبت نمی شود
قوانینی که شرکت پایا پندار هفت آسیاب جهت دریافت سفارشات و انجام پروژه ها وضع کرده است به شرح زیر می باشد :

  • موضوع سفارش شما نباید به هیچ نحوی قوانین جمهوری اسلامی ایران را نقض کند
  • ممکن است محتوای سفارش شما به دست ما پیاده سازی نشود، به عنوان مثال وب سایتی سفارش می دهید که مدیریت آن به عهده خودتان است و محتوای آن وب سایت را خودتان درج می کنید، بنابراین هفت آسیاب هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای موجود در پروژه شما قبول نمی کند و در صورت تخلف از سمت شما و استعلام توسط مراجع قضایی، شرکت پایا پندار هفت آسیاب اطلاعات شما را در اختیار مراجع قضایی خواهد داد.
  • هفت آسیاب این حق را دارد که طرح های ارائه شده را به نحوی که به اصل طرح آسیب وارد نشود امضاء کند (درج کپی رایت) و پروژه شما را به عنوان نمونه کار در صفحه "نمونه کار ها" در سایت درج نماید
  • تا زمانی که هزینه پروژه بصورت کامل تسویه نشده باشد، به هیچ عنوان پروژه تحویل داده نخواهد شد
  • جهت سفارش پروژه هایی که دارای محتوای متغیر می باشند و همچنین پروژه های نسبتا بزرگ که مبلغ آنها بیشتر از یک میلیون تومان باشد، حتما باید پروفایل خود را تکمیل کرده باشید
  • پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن، در صورتی که قبل از انجام پروژه نسبت به لغو آن اقدام نمایید 40% از مبلغ پروژه به عنوان خسارت کسر خواهد شد و الباقی عودت داده می شود و در صورتی که پروژه انجام شده باشد به هیچ عنوان قابل لغو نیست و هیچ هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
  • مدت زمان انجام هر پروژه قبل از شروع آن به شما اعلام می شود و در صورتی که تاخیر غیر موجه در ارائه پروژه بوجود آید، بابت هر روز تاخیر 1% از مبلغ کل پروژه کسر خواهد شد. توجه داشته باشید که تاخیراتی که دلیل آنها کوتاهی از سمت شما به هر نحوی باشد، این تاخیر موجه است و شامل خسارت نخواهد شد.
  • اگر در مناسبت های خاص سفارش ثبت کردید و سفارش شما شامل تخفیف شد، حتی در صورت لغو نیز مبلغی عودت داده نخواهد شد و همچنین سفارشاتی که دارای تخفیف عمومی هستند شامل بند خسارت در صورت تاخیر نمی باشند.
  • در صورتی که پروژه انجام شود و توسط شما تایید نشود، اگر ایرادی در پروژه وجود داشته باشد، هفت آسیاب موظف است آن ایراد را رفع کرده و به شما خروجی نهایی را بدون عیب و ایراد تحویل دهد.
  • در صورتی که پروژه انجام شود اما شما به دلایلی همچون سلیقه و یا دلایل اینچنینی پروژه را رد کنید، جهت ویرایش مجدد می بایست 20% از کل مبلغ پروژه و جهت پیاده سازی پروژه از صفر با سلیقه شما 70% از کل مبلغ پروژه را مجددا پرداخت نمایید چراکه قبل از شروع پروژه، ما تمام سوالات مورد نیاز سلیقه ای و ... را از شما می پرسیم و این امر تا هر چند مرتبه که نیاز باشد با پرداخت هزینه انجام خواهد شد.
  • در صورتی که سفارش شما نیاز به حضور در محل کسب و کار خودتان داشته باشد، مثل عکاسی یا فیلمبرداری یا ... می بایست هزینه ایاب و ذهاب را بصورت جداگانه و غیر از هزینه پروژه پرداخت نمایید.

ثبت سفارش در دیجیتال مارکتینگ هفت آسیاب، به منزله قبول تمام قوانینی که در این صفحه نوشته شده می باشد.

ممکن است موارد جدیدی به این لیست اضافه شود، بنابراین قبل از ثبت هر سفارش حتما این لیست را مطالعه کنید.

نظرات مطلب